Ασκήσεις για το στήθος

Οι ασκήσεις για το στήθος εκτός από την εξωτερική σου εμφάνιση θα βοηθήσουν και το αναπνευστικό σου σύστημα. Ειδικά αν είσαι καπνιστής, οφείλεις να δίνεις ιδιαίτερη προσοχή στις ασκήσεις για το στήθος.

  1. Πιέσεις με μπάρα (επικλινής πάγκος)
    Ξάπλωσε στον πάγκο και πιάσε την μπάρα στο ύψος των ώμων, με τις παλάμες σου να κοιτάζουν προς το ταβάνι. Καθώς πιέζεις την μπάρα προς τα πάνω κάνε εκπνοή. Μείνε λίγο στην τελική θέση μέχρι να νιώσεις το στήθος σου να τεντώνεται και στη συνέχεια χαμήλωσε την μπάρα αργά μέχρι να επιστρέψεις στην αρχική θέση.
  2. Πιέσεις με αλτήρες (πάγκος)
    Φέρε τους αλτήρες στο ύψος του στήθους και πιάσε τους με κλειστή λαβή (οι παλάμες σου να κοιτάζουν η μία την άλλη). Πίεσε τους προς τα επάνω μέχρι να τεντωθούν τα χέρια σου και στη συνέχεια χαμήλωσε τους αργά μέχρι να επιστρέψεις στην αρχική θέση.
  3. ️Αντίστροφη κωπηλατική
    Πιάσε την μπάρα με κλειστή λαβή (οι παλάμες κοιτάνε προς το έδαφος) και πρόσεξε ώστε το άνοιγμα ων χεριών να έρχεται στο ύψος των ώμων. Φέρε το σώμα σου προς τα επάνω μέχρι το στήθος σου σχεδόν να αγγίξει την μπάρα, φροντίζοντας ταυτόχρονα το σώμα σου να είναι τεντωμένο και λαιμός, πλάτη, γλουτοί, πόδια να είναι σε ευθεία. Μείνε για λίγο στην τελική θέση και στην συνέχεια επίστρεψε αργά στην αρχική.
  4. ️Πιέσεις με μπάρα (επικλινής πάγκος)
    Ξάπλωσε στον πάγκο και πιάσε την μπάρα στο ύψος των ώμων, με τις παλάμες σου να κοιτάζουν προς το ταβάνι. Καθώς πιέζεις την μπάρα προς τα πάνω κάνε εκπνοή. Μείνε λίγο στην τελική θέση μέχρι να νιώσεις το στήθος σου να τεντώνεται και στη συνέχεια χαμήλωσε την μπάρα αργά μέχρι να επιστρέψεις στην αρχική θέση.

Ακολούθησε μας στο facebook, για προσφορές και χρήσιμα tips!